BALÍČKY AŽ -25%

Časté otázky

PLATBY

 

Aké spôsoby platby akceptujete? 


Dobierka: za tovar zaplatíš priamo kuriérovi pri prevzatí zásielky.


Platobné karty: priamo pri nákupe kartou Visa, Mastercard, American Express.


PayPal: platba sa uskutoční prihlásením sa do účtu PayPal a potvrdením bez toho, aby si musela zadávať údaje z karty.


Pri pokladni si môžeš vybrať preferovaný spôsob platby. Na zabezpečenie bezpečného nakupovania pre všetkých našich zákazníkov všetky platby podliehajú bezpečnostným kontrolám.

 

Môžem platiť na faktúru proforma? 


Platbu na faktúru proforma momentálne neponúkame, okrem väčších objednávok a pre firemných zákazníkov. Ak si firemným zákazníkom, môžeš nás kontaktovať na adrese: b2b@eggoglow.com.


DORUČENIE

 

Aké sú náklady na dopravu? 

Poštovné do Slovenska je 2,90 € pre balíky do 47 €. Pri objednávke nad 47 € je poštovné zdarma.

 

Kedy bude moja objednávka odoslaná?

Ak je produkt na sklade, bude balík odoslaný ešte v ten istý pracovný deň, s výnimkou objednávok uskutočnených cez víkend – tie budú odoslané ďalší nasledujúci pracovný deň.

 

Akých prepravcov používate na odosielanie zásielok? 

O rýchle doručenie tvojho balíka sa postará najvhodnejšia doručovacia služba, ktorá zabezpečí, aby boli objednávky doručené do 2 – 3 pracovných dní. 

 

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po zadaní objednávky dostaneš potvrdzujúci e-mail. Po odoslaní objednávky dostaneš správu o odoslaní s odkazom na sledovanie zásielky.

 

Bola už moja objednávka odoslaná? 

Všetky objednávky zadané do 11:00 odosielame v ten istý deň. Hneď ako bude tvoja objednávka odoslaná, pošleme ti e-mail, aby sme ťa o tom informovali.

 

ZADANIE OBJEDNÁVKY

 

Môžem zrušiť svoju objednávku? 


Ak potrebuješ v objednávke vykonať nejaké zmeny, ako je adresa, telefónne číslo, produkty, kontaktuj nás na hi@eggoglow.com a my za teba radi vykonáme potrebné zmeny. Je to možné, pokiaľ tvoj balík ešte nebol spracovaný v sklade.


Ak ešte stále chceš zrušiť svoju objednávku, je to možné len v prípade, že tvoja objednávka ešte nebola spracovaná v našom sklade. Nakoľko chceme, aby objednané produkty dorazili k tebe domov čo najskôr, spracovanie v našom sklade je veľmi rýchle.


Ak chceš zrušiť objednávku, pošli nám e-mail s číslom objednávky a do predmetu uveď ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY. Do dvoch hodín ti pošleme e-mail, aby sme ťa informovali, či  zrušenie bolo úspešné.

 

Môžem zmeniť svoju objednávku?

Pretože chceme, aby si dostala objednané produkty čo najskôr, spracovanie v našom sklade prebieha veľmi rýchlo. Objednávku môžeš zmeniť iba v prípade, že ešte nebola spracovaná. Pošli nám e-mail na adresu hi@eggoglow.com s číslom objednávky a údajmi o tom, čo chceš vymeniť. Do dvoch hodín ti pošleme e-mail, aby sme ťa informovali, či bola výmena úspešná.

 

Pri objednávke som zadala nesprávnu adresu, čo mám robiť?

Adresu môžeš zmeniť iba v prípade, že balík ešte nebol spracovaný. V opačnom prípade už nemôžeme zmeniť adresu objednávok, ktoré boli spracované a odoslané, ale môžeš tak urobiť Ty po prijatí čísla zásielky v e-maile.

 

Nedostala som potvrdenie objednávky, čo mám robiť?

Po dokončení objednávky ti zašleme potvrdenie objednávky na tvoju emailovú adresu. Ak nedostaneš potvrdenie, skontroluj si spam, pretože naše potvrdenia často končia v spame. Ak nedostaneš potvrdenie do 24 hodín, kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com.

 

Čo mám robiť, ak som si objednala nesprávny produkt?   

Ak tvoja objednávka ešte nebola spracovaná v našom sklade, môžeme produkty vymeniť, v opačnom prípade nám môžeš produkt zaslať späť. Prečítaj si časť Vrátenie tovaru, kde je tento postup popísaný.

Ak stále potrebuješ pomoc, môžeš poslať správu nášmu tímu zákazníckych služieb na: hi@eggoglow.com

 

Chýba mi v balíku tovar. Čo mám robiť? 

Za vzniknutú situáciu sa úprimne ospravedlňujeme. Aj keď objednávky spracovávame s maximálnou starostlivosťou, občas sa môžu vyskytnúť chyby.

Kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com s nasledujúcimi informáciami:

  1. Číslo tvojej objednávky
  2. Potvrdenie správneho objednaného produktu – môžeš nám poslať snímku obrazovky tvojej objednávky
  3. Fotografia balíka, ktorý si dostala

Keď overíme, kde sa stala chyba, dáme ti e-mailom vedieť, čo urobíme preto, aby sme ti čo najskôr odoslali správne produkty. Ďakujeme za pochopenie!

 

Dostala som nesprávne produkty, čo mám robiť? 

Za vzniknutú situáciu sa úprimne ospravedlňujeme. Aj keď objednávky spracovávame s maximálnou starostlivosťou, občas sa môžu vyskytnúť chyby.

Kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com s nasledujúcimi informáciami:

  1. Číslo tvojej objednávky 
  2. Podrobnosti o nesprávnom produkte, ktorý si dostala (tiež by nám veľmi pomohlo, keby si nám poslala fotografiu nesprávneho produktu).
  3. Potvrdenie správneho objednaného produktu – môžeš nám poslať snímku obrazovky tvojej objednávky

Hneď ako overíme, kde sa stala chyba, dáme ti vedieť e-mailom, aký je ďalší krok. Ďakujeme za pochopenie!

 

Prišiel mi poškodený tovar, čo mám robiť?


Aj keď sú výrobky pred zabalením starostlivo kontrolované, môže sa stať, že dostaneš chybný výrobok. V tomto prípade máš samozrejme nárok na výmenu produktu.

Ak dostaneš poškodené produkty, kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com do 48 hodín od prijatia balíka. Do správy prosím napíš číslo tvojej objednávky a prilož čo najviac fotografií poškodeného produktu(ov). Dáme ti vedieť e-mailom, ako bude výmena prebiehať.

 

Kde je moja faktúra? 

Pre zníženie spotreby papiera neprikladáme k objednávkam tlačenú faktúru. Elektronickú faktúru obdržíš po prijatí zásielky emailom. Ak ju nedostaneš, daj nám prosím vedieť na e-mailovú adresu: hi@eggoglow.com a my ti ho zašleme neskôr.

 

Ako získať faktúru s DPH? 

Ak by si chcela dostať faktúru pre spoločnosť, kontaktuj nás na adrese b2b@eggoglow.com. Uveď svoje meno a priezvisko, údaje o spoločnosti (meno, adresa, daňové číslo) a množstvo a farbu požadovaných produktov, aby sme ti mohli vypracovať cenovú ponuku.

 

VRÁTENIE TOVARU A REFUNDÁCIA

 

Aké sú pravidlá vrátenia tovaru?

Celý postup vrátenia peňazí, preplatenie nákladov a všeobecné podmienky nájdeš tu.

 

Ako môžem vrátiť tovar? 

Zakúpené produkty je potrebné vrátiť bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o vrátení/zrušení objednávky. Produkty musia byť vrátené nepoškodené, nepoužité, v rovnakom množstve a v pôvodnom obale.

Musíš nám poslať aj VYPLNENÝ FORMULÁR NA VRÁTENIE PRODUKTU, ktorý nájdeš tu. Stiahni si formulár do počítača, vyplň ho a prilož k správe. Bez vyplneného formulára nebude tvoja požiadavka spracovaná. Náklady na vrátenie produktov (poštovné) budeš znášať ty. Viac podrobností nájdeš vo Všeobecných obchodných podmienkach.

 

Môžem vrátiť produkt, ak ho už nepotrebujem? 

Tovar môžeš vrátiť do 14 dní, nepoužitý a v pôvodnom obale s faktúrou. Keďže však chceme, aby boli naše produkty dostupné a použiteľné pre každého, akceptujeme vrátenie zariadení EGGO, ktoré už boli použité, s 30-dňovou lehotou na vrátenie od dátumu nákupu. Svoje zariadenie EGGO teda môžeš vrátiť v tejto lehote bez ohľadu na dôvod. Náklady na vrátenie produktov (poštovné) znášaš ty.


K emailu prilož VYPLNENÝ FORMULÁR NA VRÁTENIE PRODUKTU, ktorý nájdeš tu. Bez vyplneného formulára nebude tvoja požiadavka spracovaná. Viac informácií o vrátení nájdeš v časti Všeobecné obchodné podmienky.

 

Kedy A kde dostanem späť svoje peniaze?

Po odoslaní formulára na vrátenie tovaru ti poskytneme adresu na vrátenie produktov. Akonáhle dostaneme produkty, informujeme ťa o tom e-mailom, a vrátime ti peniaze.

Lehota na vrátenie peňazí je 21 dní. Peniaze ti budú vrátené na bankový účet, ktorý uvedieš vo formulári na vrátenie tovaru.

 

Stratila som faktúru a chcem niečo vrátiť, čo mám robiť?

Ak stratíš svoju faktúru, daj nám vedieť na adrese info@eggo.si. Pošli nám prosím aj číslo tvojej objednávky.

 

Vrátite mi peniaze za doručenie?

Nie, poštovné náklady na vrátenie produktov znáša kupujúci. 

 

Budem informovaná, keď dostanete vrátené produkty? 

O doručení vrátených produktov ťa budeme informovať e-mailom.

 

Eggo prestalo fungovať, čo mám robiť?

Na všetky zariadenia Eggo sa vzťahuje 1-ročná záručná doba. Ak tvoje Eggo prestalo fungovať alebo sa nenabíja tak, ako by malo, pošli nám video o poruche. Video by malo jasne ukázať, ako svoje Eggo nabíjaš a ako ho chceš zapnúť.

Po skontrolovaní videa ťa budeme informovať e-mailom o ďalšom postupe