Často kladené otázky
čo presne vás zaujíma?
Platba
Dobierka: za tovar zaplatíš priamo kuriérovi pri prevzatí zásielky.
Platobné karty: priamo pri nákupe kartou Visa, Mastercard, American Express.
PayPal: platba sa uskutoční prihlásením sa do účtu PayPal a potvrdením bez toho, aby si musela zadávať údaje z karty.
Pri pokladni si môžeš vybrať preferovaný spôsob platby. Na zabezpečenie bezpečného nakupovania pre všetkých našich zákazníkov všetky platby podliehajú bezpečnostným kontrolám.
Platbu na faktúru proforma momentálne neponúkame, okrem väčších objednávok a pre firemných zákazníkov. Ak si firemným zákazníkom, môžeš nás kontaktovať na adrese: b2b@eggoglow.com.
Doručenie
Poštovné do Slovenska je 3,90 € pre balíky do 100 €. Pri objednávke nad 100 € je poštovné zdarma.
Ak je produkt na sklade, bude balík odoslaný ešte v ten istý pracovný deň, s výnimkou objednávok uskutočnených cez víkend – tie budú odoslané ďalší nasledujúci pracovný deň.
O rýchle doručenie tvojho balíka sa postará najvhodnejšia doručovacia služba, ktorá zabezpečí, aby boli objednávky doručené do 2 – 3 pracovných dní.
Po zadaní objednávky dostaneš potvrdzujúci e-mail. Po odoslaní objednávky dostaneš správu o odoslaní s odkazom na sledovanie zásielky.
Všetky objednávky zadané do 11:00 odosielame v ten istý deň. Hneď ako bude tvoja objednávka odoslaná, pošleme ti e-mail, aby sme ťa o tom informovali.
Objednávky
Ak potrebuješ v objednávke vykonať nejaké zmeny, ako je adresa, telefónne číslo, produkty, kontaktuj nás na hi@eggoglow.com a my za teba radi vykonáme potrebné zmeny. Je to možné, pokiaľ tvoj balík ešte nebol spracovaný v sklade.
Ak ešte stále chceš zrušiť svoju objednávku, je to možné len v prípade, že tvoja objednávka ešte nebola spracovaná v našom sklade. Nakoľko chceme, aby objednané produkty dorazili k tebe domov čo najskôr, spracovanie v našom sklade je veľmi rýchle.
Ak chceš zrušiť objednávku, pošli nám e-mail s číslom objednávky a do predmetu uveď ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY. Do dvoch hodín ti pošleme e-mail, aby sme ťa informovali, či zrušenie bolo úspešné.
Pretože chceme, aby si dostala objednané produkty čo najskôr, spracovanie v našom sklade prebieha veľmi rýchlo. Objednávku môžeš zmeniť iba v prípade, že ešte nebola spracovaná. Pošli nám e-mail na adresu hi@eggoglow.com s číslom objednávky a údajmi o tom, čo chceš vymeniť. Do dvoch hodín ti pošleme e-mail, aby sme ťa informovali, či bola výmena úspešná.
Adresu môžeš zmeniť iba v prípade, že balík ešte nebol spracovaný. V opačnom prípade už nemôžeme zmeniť adresu objednávok, ktoré boli spracované a odoslané, ale môžeš tak urobiť Ty po prijatí čísla zásielky v e-maile.
Po dokončení objednávky ti zašleme potvrdenie objednávky na tvoju emailovú adresu. Ak nedostaneš potvrdenie, skontroluj si spam, pretože naše potvrdenia často končia v spame. Ak nedostaneš potvrdenie do 24 hodín, kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com.
Ak tvoja objednávka ešte nebola spracovaná v našom sklade, môžeme produkty vymeniť, v opačnom prípade nám môžeš produkt zaslať späť. Prečítaj si časť Vrátenie tovaru, kde je tento postup popísaný.
Ak stále potrebuješ pomoc, môžeš poslať správu nášmu tímu zákazníckych služieb na: hi@eggoglow.com
Za vzniknutú situáciu sa úprimne ospravedlňujeme. Aj keď objednávky spracovávame s maximálnou starostlivosťou, občas sa môžu vyskytnúť chyby.
Kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com s nasledujúcimi informáciami:
1. Číslo tvojej objednávky
2. Potvrdenie správneho objednaného produktu – môžeš nám poslať snímku obrazovky tvojej objednávky
3. Fotografia balíka, ktorý si dostala
Keď overíme, kde sa stala chyba, dáme ti e-mailom vedieť, čo urobíme preto, aby sme ti čo najskôr odoslali správne produkty. Ďakujeme za pochopenie!
Za vzniknutú situáciu sa úprimne ospravedlňujeme. Aj keď objednávky spracovávame s maximálnou starostlivosťou, občas sa môžu vyskytnúť chyby.
Kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com s nasledujúcimi informáciami:
1. Číslo tvojej objednávky
2. Podrobnosti o nesprávnom produkte, ktorý si dostala (tiež by nám veľmi pomohlo, keby si nám poslala fotografiu nesprávneho produktu).
3. Potvrdenie správneho objednaného produktu – môžeš nám poslať snímku obrazovky tvojej objednávky
Hneď ako overíme, kde sa stala chyba, dáme ti vedieť e-mailom, aký je ďalší krok. Ďakujeme za pochopenie!
Aj keď sú výrobky pred zabalením starostlivo kontrolované, môže sa stať, že dostaneš chybný výrobok. V tomto prípade máš samozrejme nárok na výmenu produktu.
Ak dostaneš poškodené produkty, kontaktuj nás na adrese hi@eggoglow.com do 48 hodín od prijatia balíka. Do správy prosím napíš číslo tvojej objednávky a prilož čo najviac fotografií poškodeného produktu(ov). Dáme ti vedieť e-mailom, ako bude výmena prebiehať.
Pre zníženie spotreby papiera neprikladáme k objednávkam tlačenú faktúru. Elektronickú faktúru obdržíš po prijatí zásielky emailom. Ak ju nedostaneš, daj nám prosím vedieť na e-mailovú adresu: hi@eggoglow.com a my ti ho zašleme neskôr.
Ak by si chcela dostať faktúru pre spoločnosť, kontaktuj nás na adrese b2b@eggoglow.com. Uveď svoje meno a priezvisko, údaje o spoločnosti (meno, adresa, daňové číslo) a množstvo a farbu požadovaných produktov, aby sme ti mohli vypracovať cenovú ponuku.
Náhrady a refundácia nákladov
Celý postup vrátenia peňazí, preplatenie nákladov a všeobecné podmienky nájdeš tu.
Zakúpené produkty je potrebné vrátiť bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o vrátení/zrušení objednávky. Produkty musia byť vrátené nepoškodené, nepoužité, v rovnakom množstve a v pôvodnom obale.
Musíš nám poslať aj VYPLNENÝ FORMULÁR NA VRÁTENIE PRODUKTU, ktorý nájdeš tu. Stiahni si formulár do počítača, vyplň ho a prilož k správe. Bez vyplneného formulára nebude tvoja požiadavka spracovaná. Náklady na vrátenie produktov (poštovné) budeš znášať ty. Viac podrobností nájdeš vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Tovar môžeš vrátiť do 14 dní, nepoužitý a v pôvodnom obale s faktúrou. Keďže však chceme, aby boli naše produkty dostupné a použiteľné pre každého, akceptujeme vrátenie zariadení EGGO, ktoré už boli použité, s 30-dňovou lehotou na vrátenie od dátumu nákupu. Svoje zariadenie EGGO teda môžeš vrátiť v tejto lehote bez ohľadu na dôvod. Náklady na vrátenie produktov (poštovné) znášaš ty.
K emailu prilož VYPLNENÝ FORMULÁR NA VRÁTENIE PRODUKTU, ktorý nájdeš tu. Bez vyplneného formulára nebude tvoja požiadavka spracovaná. Viac informácií o vrátení nájdeš v časti Všeobecné obchodné podmienky.
Po odoslaní formulára na vrátenie tovaru ti poskytneme adresu na vrátenie produktov. Akonáhle dostaneme produkty, informujeme ťa o tom e-mailom, a vrátime ti peniaze.
Lehota na vrátenie peňazí je 21 dní. Peniaze ti budú vrátené na bankový účet, ktorý uvedieš vo formulári na vrátenie tovaru.
Ak stratíš svoju faktúru, daj nám vedieť na adrese info@eggo.si. Pošli nám prosím aj číslo tvojej objednávky.
Nie, poštovné náklady na vrátenie produktov znáša kupujúci.
O doručení vrátených produktov ťa budeme informovať e-mailom.
Na všetky zariadenia Eggo sa vzťahuje 1-ročná záručná doba. Ak tvoje Eggo prestalo fungovať alebo sa nenabíja tak, ako by malo, pošli nám video o poruche. Video by malo jasne ukázať, ako svoje Eggo nabíjaš a ako ho chceš zapnúť.
Po skontrolovaní videa ťa budeme informovať e-mailom o ďalšom postupe.